ILMOITTAUTUMINEN KEVÄÄN 2021 RYHMIIN ON NYT AUKI!

Enrollment forms are also in English!

Kysymykset taitouinnin aloittamisesta/More information about starting artistic swimming with us: aws.taitouinti@gmail.com

Kevätkaudella 2021 järjestämme kilparyhmien lisäksi alkeis- ja harrasteryhmän. Syksyllä 2020 aloittaneille uimareille suositellaan valmentajien toimesta sopivaa ryhmää kevätkaudelle 2021. Suositukset annetaan kurssitodistusten yhteydessä, ja niitä voi tiedustella valmentajilta.

Alkeisryhmä kevät 2021

Beginners group spring 2021

Alkeisryhmässä opetellaan taitouinnin perusasentoja sekä harjoitellaan perustekniikoita: tutuiksi tulevat mm. osteri, erilaiset scullingit sekä polkutekniikat. Ryhmässä opetellaan myös uintitekniikkaa. Alkeisryhmä valmistaa kauden lopuksi lyhyen esityksen, joka esitetään seuran kevätnäytöksessä vanhemmille.

Ryhmän pääsyvaatimuksena on 50m uimataito ja uskallus sukeltaa. Suosittelemme ryhmää 6-12-vuotiaille, mutta vanhemmatkin lajista kiinnostuneet lapset ja nuoret ovat tervetulleita ryhmään.

Harjoitukset:
keskiviikkoisin Impivaaran uimahallilla klo 16.30-18.00 ja
lauantaisin klo 8.30-10.00 Petrelius (poikkeusaikana, kun uimahallit ovat yleisöltä kiinni, paikkana Impivaara, ja ajankohta 9.00-10.45)
Harjoitukset alkavat ke 20.1.2021, ja viimeinen kerta on viikolla 21. Talvilomalla ja pääsiäisenä ei ole harjoituksia. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ryhmän kausimaksu: 250€/kevätkausi + seuran jäsenmaksu vuodelle 2021 10€

Ryhmän valmentajat: Laura Haapanen sekä apuvalmentajat Ulrika Andersen ja Rakel Ronimus.

Ryhmän kausimaksun maksaneet saavat seuralta rannekkeet, joilla pääsee uimahalliin sisään. Ranneke on henkilökohtainen ja vain seuratoimintaan osallistumista varten, ei muuhun käyttöön. Kausimaksuun sisältyy myös oheistuotteena seuran uimalakki!

Ryhmään voi tulla kokeilemaan yhden kerran, mikäli maksaa itse sisäänpääsymaksun uimahalliin. Kokeilukerralle ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen aws.taitouinti@gmail.com.

Lisätietoja: aws.taitouinti@gmail.com

Harrasteryhmä 2020-2021

Recreational group 2020-2021

Syksyllä 2020 on aloitettu erillinen harrasteryhmä taitouintia aiemmin harrastaneille/alkeiskurssin käyneille taitouimareille, jotka eivät halua kilpailla. Harrasteryhmässä tavoitteena on oppia uusia taitoja sekä liikkua monipuolisesti kuivalla ja vedessä. Harrasteryhmässä opetellaan lyhyt koreografia, joka esitetään joulu- ja kevätnäytöksessä. Esiintyminen on vapaaehtoista. Harrasteryhmään otetaan uusia uimareita taas tammikuussa 2021, ilmoittautuminen joulukuussa 2020. Kausimaksuun sisältyy kevätkaudella oheistuotteena seuran uimalakki!

Harjoitukset:

tiistaisin Impivaaran uimahallilla klo 19.30-21.00

Harjoitukset alkavat ti 19.1.2021, ja viimeinen kerta on viikolla 21. Talvilomalla ja pääsiäisenä ei ole harjoituksia. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ryhmän kausimaksu: 250€/kevätkausi + seuran jäsenmaksu vuodelle 2021 10€

Ryhmän valmentajat: Laura Haapanen ja Nea Juslén