ILMOITTAUTUMINEN SYKSYN 2021 RYHMIIN ON NYT AUKI!

Enrollment forms are also in English!

Kysymykset taitouinnin aloittamisesta/More information about starting artistic swimming with us: aws.taitouinti@gmail.com

Syksyllä 2021 järjestämme kilparyhmien lisäksi alkeis- ja harrasteryhmän. Taitouimareille suositellaan valmentajien toimesta sopivaa ryhmää. Suositukset annetaan kurssitodistusten yhteydessä, ja niitä voi tiedustella valmentajilta.

Alkeisryhmä syksy 2021

Beginners group autumn 2021

Alkeisryhmässä opetellaan taitouinnin perusasentoja sekä harjoitellaan perustekniikoita: tutuiksi tulevat mm. osteri, erilaiset scullingit sekä polkutekniikat. Ryhmässä opetellaan myös uintitekniikkaa. Alkeisryhmä valmistaa kauden lopuksi lyhyen esityksen, joka esitetään seuran joulunäytöksessä vanhemmille.

Ryhmän pääsyvaatimuksena on 50m uimataito ja uskallus sukeltaa. Suosittelemme ryhmää 6-12-vuotiaille, mutta vanhemmatkin lajista kiinnostuneet lapset ja nuoret ovat tervetulleita ryhmään.

Harjoitukset:
keskiviikkoisin klo 16.30-18.00 ja
lauantaisin klo 8.30-10.00.

Harjoitukset alkavat ke 25.8.2021, ja viimeinen kerta on viikolla 50. Syyslomalla ja pyhäpäivinä ei ole harjoituksia. Harjoituspaikkoina toimivat Impivaaran uimahalli ja/tai Petreliuksen uimahalli. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ryhmän kausimaksu: 250€/syyskausi + seuran jäsenmaksu vuodelle 2021 10€

Ryhmän valmentajat: Laura Haapanen sekä apuvalmentaja(t).

Ryhmän kausimaksun maksaneet saavat seuralta rannekkeet, joilla pääsee uimahalliin sisään. Ranneke on henkilökohtainen ja vain seuratoimintaan osallistumista varten, ei muuhun käyttöön. Kausimaksuun sisältyy myös oheistuotteena seuran uimalakki!

Ryhmään voi tulla kokeilemaan yhden kerran, mikäli maksaa itse sisäänpääsymaksun uimahalliin. Kokeilukerralle ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen aws.taitouinti@gmail.com.

Lisätietoja: aws.taitouinti@gmail.com

Harrasteryhmä 2020-2021

Recreational group 2020-2021

Syksyllä 2020 on aloitettu erillinen harrasteryhmä taitouintia aiemmin harrastaneille/alkeiskurssin käyneille taitouimareille, jotka eivät halua kilpailla. Harrasteryhmässä tavoitteena on oppia uusia taitoja sekä liikkua monipuolisesti kuivalla ja vedessä. Harrasteryhmässä opetellaan lyhyt koreografia, joka esitetään joulu- ja kevätnäytöksessä. Esiintyminen on vapaaehtoista. Harrasteryhmään otetaan uusia uimareita taas elokuussa 2021, ilmoittautuminen kesäkuussa 2021.

Harjoitukset:

tiistaisin Impivaaran uimahallilla klo 19.30-21.00 ja

sunnuntaisin Impivaaran uimahallilla klo 8.30-10.00.

Harjoitukset alkavat ti 24.8.2021, ja viimeinen kerta on viikolla 50. Syyslomalla ja pyhäpäivinä ei ole harjoituksia. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ryhmän kausimaksu: 250€/syyskausi (+ seuran jäsenmaksu vuodelle 2021 10€ mikäli ei maksanut jäsenmaksua jo keväällä)

Ryhmän valmentajat: Laura Haapanen ja apuvalmentaja