Alkeisryhmä syksy 2020

Alkeisryhmässä opetellaan taitouinnin perusasentoja sekä harjoitellaan perustekniikoita: tutuiksi tulevat mm. osteri, erilaiset scullingit sekä polkutekniikat. Ryhmässä opetellaan myös uintitekniikkaa. Alkeisryhmä valmistaa syyskauden lopuksi lyhyen esityksen, joka esitetään seuran joulunäytöksessä vanhemmille.

Ryhmän pääsyvaatimuksena on 50m uimataito ja uskallus sukeltaa. Suosittelemme ryhmää 6-12-vuotiaille, mutta vanhemmatkin lajista kiinnostuneet lapset ja nuoret ovat tervetulleita ryhmään.

Harjoitukset:
keskiviikkoisin Impivaaran uimahallilla klo 16.30-18.00 ja
lauantaisin Petreliuksen uimahallilla klo 8.30-10.00.
Harjoitukset alkavat ke 19.8.2020, ja viimeinen kerta on viikolla 51. Syyslomalla ei ole harjoituksia. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ryhmän kausimaksu: 250€/syyskausi + seuran jäsenmaksu 10€

Ryhmän valmentajat: Laura Haapanen ja apuvalmentajat

Ryhmän kausimaksun maksaneet saavat seuralta rannekkeet, joilla pääsee uimahalliin sisään. Ranneke on henkilökohtainen ja vain seuratoimintaan osallistumista varten, ei muuhun käyttöön.

Ryhmään voi tulla kokeilemaan ensimmäiselle kerralle, mikäli maksaa itse sisäänpääsymaksun uimahalliin. Kokeilukerralle ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen aws.taitouinti@gmail.com.

Lisätietoja: aws.taitouinti@gmail.com

Harrasteryhmä 2020-2021

Aloitamme tällä kaudella erillisen harrasteryhmän taitouintia aiemmin harrastaneille/alkeiskurssin käyneille taitouimareille, jotka eivät halua kilpailla. Harrasteryhmässä tavoitteena on oppia uusia taitoja sekä liikkua monipuolisesti kuivalla ja vedessä. Harrasteryhmässä opetellaan lyhyt koreografia, joka esitetään joulu- ja kevätnäytöksessä. Esiintyminen on vapaaehtoista. Harrasteryhmään otetaan uusia uimareita taas tammikuussa 2021, ilmoittautuminen joulukuussa 2020.

Harjoitukset:

tiistaisin Impivaaran uimahallilla klo 19.30-21.00

lauantaisin Petreliuksen uimahallilla klo 8.30-10.00

Harjoitukset alkavat ti 18.8.2020, ja viimeinen kerta on viikolla 51. Syyslomalla ei ole harjoituksia. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ryhmän kausimaksu: 250€/syyskausi + seuran jäsenmaksu 2020 10€

Ryhmän valmentajat: Laura Haapanen ja Nea Juslén