Syksyn 2021 ryhmiin ilmoittautuminen on päättynyt. Kevään 2022 ryhmien ilmoittautumiset aukeavat marras-joulukuussa!

Enrolling for autumn 2021 groups has ended. Enrollment for spring 2022 groups starts in November-December!

Kysymykset taitouinnin aloittamisesta/More information about starting artistic swimming with us: aws.taitouinti@gmail.com

Kaudella 2021-2022 järjestämme kilparyhmien lisäksi alkeis- ja harrasteryhmän. Jo taitouintia harrastaneille suositellaan valmentajien toimesta sopivaa ryhmää. Suositukset annetaan kurssitodistusten yhteydessä, ja niitä voi tiedustella valmentajilta.

Alkeisryhmä syksy 2021 - RYHMÄ ON TÄYNNÄ!

Beginners group autumn 2021 - GROUP IS FULL!

Alkeisryhmässä opetellaan taitouinnin perusasentoja sekä harjoitellaan perustekniikoita: tutuiksi tulevat mm. osteri, erilaiset scullingit sekä polkutekniikat. Ryhmässä opetellaan myös uintitekniikkaa. Alkeisryhmä valmistaa kauden lopuksi lyhyen esityksen, joka esitetään seuran joulunäytöksessä vanhemmille.

Ryhmän pääsyvaatimuksena on 50m uimataito ja uskallus sukeltaa. Suosittelemme ryhmää 6-12-vuotiaille, mutta vanhemmatkin lajista kiinnostuneet lapset ja nuoret ovat tervetulleita ryhmään.

Harjoitukset:
keskiviikkoisin klo 16.30-18.00 ja
lauantaisin klo 17.00-18.30.

Harjoitukset alkavat ke 25.8.2021, ja viimeinen kerta on viikolla 50. Syyslomalla ja pyhäpäivinä ei ole harjoituksia. Harjoitukset pidetään Impivaaran uimahallissa (hyppyallas ja 50m allas). Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ryhmän kausimaksu: 250€/syyskausi + seuran jäsenmaksu vuodelle 2021 10€

Ryhmän valmentajat: Laura Haapanen sekä apuvalmentaja(t).

Ryhmän kausimaksun maksaneet saavat seuralta rannekkeet, joilla pääsee uimahalliin sisään. Ranneke on henkilökohtainen ja vain seuratoimintaan osallistumista varten, ei muuhun käyttöön. Kausimaksuun sisältyy myös oheistuotteena seuran uimalakki!

Ryhmään voi tulla kokeilemaan kaksi kertaa, mikäli maksaa itse sisäänpääsymaksun uimahalliin. Kokeilukerralle ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen aws.taitouinti@gmail.com.

Lisätietoja: aws.taitouinti@gmail.com

Harrasteryhmä 2021-2022

Recreational group 2021-2022

Ryhmään ilmoittautuminen on päättynyt. Enrolling for this group has ended.

Syksyllä 2020 on aloitettu erillinen harrasteryhmä taitouintia aiemmin harrastaneille/alkeiskurssin käyneille taitouimareille, jotka eivät halua kilpailla. Harrasteryhmässä tavoitteena on oppia uusia taitoja sekä liikkua monipuolisesti kuivalla ja vedessä. Harrasteryhmässä opetellaan lyhyt koreografia, joka esitetään joulu- ja kevätnäytöksessä. Esiintyminen on vapaaehtoista. Harrasteryhmään otetaan uusia uimareita taas elokuussa 2021, ilmoittautuminen kesällä 2021.

Harjoitukset:

tiistaisin Impivaaran uimahallilla klo 19.30-21.00 ja

lauantaisin Impivaaran uimahallilla klo 17.00-18.30.

Harjoitukset alkavat ti 24.8.2021, ja viimeinen kerta on viikolla 50. Syyslomalla ja pyhäpäivinä ei ole harjoituksia. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Ryhmän kausimaksu: 250€/syyskausi (+ seuran jäsenmaksu vuodelle 2021 10€ mikäli ei maksanut jäsenmaksua jo keväällä)

Ryhmän valmentajat: Laura Haapanen ja apuvalmentaja